Lehiaren Euskal Agintaritzak ondorioztatu du Euskotrenek Gipuzkoako bidaiarien garraio merkatuan eskumenari dagokion kontrako praktikak ez dituela burutu

 

Lehiaren Euskal Agintaritzaren Kontseiluak, joan zen abenduaren 27an izandako bileran, Gipuzkoako Hiriarteko Garraioaren Enpresa Elkarteari (AVITRANS) eta errepidez bidaiarien garraioari eskainitako hamazazpi enpresei zigor desberdin ezartzen zizkien, Euskotren erantzukizun guztitik salbuetsiz.

2016ko maiatzaren 9an Lehiaren Euskal Agintaritzak errepideko bidaiarien garraioko 25 enpresei zehapen-espedientea abiarazi zion, horien artean Euskotren, Gipuzkoako Hiriarteko Garraioaren Enpresa (AVITRANS), Gipuzkoako Foru Aldundia eta bi pertsona fisiko aurkitzen ziren.

Aipatutako abiaraztea, LEAren arabera, erakunde, enpresa eta espedientea egindako pertsonen portaeratik Gipuzkoan bidaiarien garraio esparruan operatzen duten enpresen artean merkatu banaketa baten aztarna ezarriak eta arrazoizkoak ondorioztatzen zirelako burutu zen.

Euskotrenen kasuan, espedientearen irekierak gutxieneko oinarri aztarna edo frogatzailea ez zuen izan eta, espedientearen tramitazioaren 18 hilabeteen zehar, ezin izan da indibidualizatu, ezta egiaztatu ere, jarduera edo portaera bakar bat ere banaketa horretan parte hartzea apuntatzen duena.

Euskotrenen aurkako proben ez-izatearen aurrean, 2017ko urriaren 23an, instruktoreek Ebazpen-Proposamena eman zuten eta bertan Lehiaren Euskal Agintaritzaren Kontseiluari proposatzen zioten ez zela akreditatua hartzen Euskotrenek eskumenaren kontrako praktikak burutu izatea. Azkenik, espedientearen ebazpenean, LEAk horrela jaso du.

 





© 2001-17 Eusko Trenbideak - Ferrocarriles Vascos S.A. Ez da argitalpen honen erreprodukzio partziala edo osoa baimentzen.